İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Tam 10 Gündür Geri Ödenmeyen Haksız Çekilen Param.

Ben her ay Türk Telekom'a 300 TL fatura ödeyen bir insanım. Bakın 300 TL. Ona rağmen size yaşadığım saygısızlığı anlatayım; 10 gün önce g2a diye bir site'den her zaman yaptığım mobil ödemelerin bir benzerini yaptım 2 kere üst üste 18.50 TL para çektim yani toplam da de SMS ile beraber 40 TL Türk Telekom ardı ardına 2 mesaj atıp onaylandığını söyledi fakat site'de red cevabı oluştu dedim kesin sitedendir diye site'ye ulaştım adamlar bana belgeleri attı ödeme onaylanmamış operatör servisinden ama benden çekiyorlar hemen hesap özetime girdim Türk Telekom programından evet parayı çekmişler. Ardından 5 kere aynı gün aradım tutturmuşlar bir çalışma türküsü 10 gündür aynı şeyi söylüyorlar ve bugün fatura kesim tarh günü 10 gündür kapat sonra ara kapat sonra ara politikası ve daha demin müşteri temsilcisi üst mevkiye aktarıyorum diye ana menüye attı beni. Her ay 300 TL ödüyorum yetemiyor mu?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget