İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone İnternet Paketim Var Ama Yokmuş Gibi Faturam Ücretlendiriliyor!

544712*** hattın kullanıcısıyım. Hediye 700 MB interim olduğunu çağrı merkezinden görüştüğüm kişiden öğrendim, görüştüğüm kişi 700 MB' tın internet kullanacak kadar yeterli bir limit olmadığını bu yüzden faturama kullanım ücreti eklendiğini söyledi. Tabi bunu öğrenmem için çağrı merkezinde çalışan kişi ile 35 dakikalık bir konuşma mücadelesi verdim. Hediye internet paketimin yüklendiğine dair SMS dahi geldi fakat kullandırtmayıp faturama kullanım ücreti yansıtılmaktadır. Vadafone tercih ettiğim 3. ayda sorunlar başladı. Çağrı merkezindeki kişinden internetim olduğu halede neden ücret yansıtılıyor diye ısrarla sormama rağmen cevap alamadım ve en son görüşmeyi Vodafone çalışanı suratıma kapatarak sonlandırmıştır. Çağrı merkezine ulaşmak için 20 dakika daha bekleyemeyeceğim için şikayetimi buradan dile getiriyorum. Faturama yansıtılan internet kullanım ücretinin iptalini istiyorum!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget