İnternet gidiyor, superonline müşteri hizmetlerini arıyorum, arıza kaydımı alıyorlar, teknik servis kapıya kadar geliyor kutuya bakıyor, portlarda sıkıntı olduğunu telefonla arayarak şahsıma bildiriyor ama arıza şeklini ve arızanın nasıl giderileceğini bilmelerine rağmen müdahale edemeyeceklerini bildirip arızayı gidermeden ayrılıyorlar ve elektrikçi çağırıp sorunu giderebileceğimi söylüyorlar. İki kere elektrikçi çağırarak durumu çözdüm ama artık yeter. Superonline bölge bayisine gittim, kapatmak için 350 lira istediler ve yaşadığım bu sorunları anlattım, bana elektrikçi çağırmamam gerektiğini, sorunu çözeceklerini ve sekiz saat içinde kendi ekiplerini göndereceklerini bildirdiler ama gelen bir ekip olmadı. Her ay elektikçi ve superonline'a ayrı ayrı para ödemek istemiyor ve iki yıllık yaptığım sözleşmenin bedelsiz bitirilmesini istiyorum. İnternetimi kapatmak istiyorum, saygılarımla.
Yorum Gönder