İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vatan Bilgisayar'ın Kapısından Bir Daha Girmeyeceğim!

Vatan Bilgisayar'dan 18.12.2016 tarihinde Vestel marka TV aldım. TV arızalı olarak geldi ve servis montajını yapmadan geri götürdü. Vestel müşteri hizmetleri geri dönüş yaptı. Aynı TV'dan olmadığını belirtti, daha düşük model TV önerdi, kabul etmedim. Üst model istedim fakat fahiş bir fiyat farkı çıkardı. Almaktan vazgeçtim. Para iadesi istiyorum ama süreçlerle, prosedürlerle beni oyalıyorlar. Vatan müşteri hizmetleri Vestel'in para iade raporu vermesi gerektiğini belirtiyor. Aldığım mağazaya da 21.12.2016 tarihinde başvurdum. Fakat onlar da dönüş yapmıyorlar. Vatan müşteri hizmetlerindeki müşteri temsilcisinin de azarı bütün bunların üstüne bardağı taşıran damla. Asla müşterinin yanında durmayan bir firma.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget