17.11.2016 itibaren bulunduğum konum noktasında, sinyal gücü nedeni ile sıkıntı yaşamaktayım. Ve bugünki tarihe kadar, her gün müşteri hizm. rapor düzenlemekte ve birbirinden bağdaşık olmayan cümleler kurulmaktadır. Aylık 180 tl fatura ödemekteyim. Neden işlem görmeyen bir hat için boşuna para ödeyeyim. Bulunduğum konuma yakın 100-200 m mesafede olan turkcel iletişim merkezine gidiyorum. Bu konu hakkında çoğu müşterimizin şikayetleri aldıklarını ama geliştirici bir sonuç alamadıklarını söylediler. Web sayfanızda belirttiğiniz gibi müşteri isteklerini daima kaliteli hizmet sunmaya anlayışımızla ele alırız. Hani nerede? Ayrıca finansman kredi notum neden bu kadar düşük, platinum müşterisi olmama rağmen. Başka şirketlerde bu not daha yüksek çıkıyor, ödemiş olduğum tutarlarla kıyaslama yapıldığında, ilk defa Turkcell ile sorun yaşıyorum. Mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum. İyi çalışmalar.
Yorum Gönder