İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom İşlemler Layıkıyla Yapılmıyor.

17.10.2016 tarihinde 29 TL'lik kampanyadan faydalanabilmek amacıyla numaramı Türk Telekom'a taşıdım. Ancak faturam 29 TL'ye ineceğine 51 TL'ye çıktı müşteri hizmetlerini aradığımda taahhüdünüz bulunmamakta diye yanıtladı,belgeleri laf olsun diye mi düzenlediler ben taahhütte bulunduğumu belgeyi imzalayarak belirttim. Tüketiciden 29 TL'yerine alınan 51 TL bir ayda olsa kardır diye mi düşünülüyor.Ayrıca adıma bulunan ancak eşimin kullandığı 0**** numarasını eşimin adına (a*** a***) adına devri için işlem yaptırdık şu an hatırlamıyorum ancak belli bir miktarda ücret ödedik. Faturaların artık eşim adına gelmesi gerekiyordu 6-7 ay geçmiş olmasına rağmen hala devir işlemi gerçekleşmedi.Şubeye sorduğumda ise firma o zaman Avea idi deniyor ne ödediğim para ne oldu işlemim neden hala yapılmadı şubeden hiç cevap alamıyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget