İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Hatemoğlu Giyim Paramı İade Etmiyor.

Size haber vereceğiz dediler parasını da peşin istediler. 2 hafta geçti arayan yok ben de ne ol acaba diye Kent Meydanı'ndaki mağazalarına gittim aramışlar biz açmamışız dediler ona da peki dedim ceketi bir giydim hala bol üstüme fazlaca biz ayarlayacağız dediler. 1 hafta daha geçti yine aramadan ben gittim bu sefer de beden olmuş kollar bol katlanıyor tekrar tadilat lazım dediler. Bugün gittim, kolların bolluğu gitmiş falan hala katlı duruyor dedim bu böyle olmayacak iadesini alın tadilat yaptık alamayız dediler dedim ben mi söyledim size bana bu ceketi uydurun diye siz biz bu ceketi size göre yaparız dediniz dedim kumaşı böyle bu kadar oluyor dediler. Paramı da iade etmiyorlar. Ben bu şirketten şikayetçiyim daha da 1 gömlek dahi almam!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget