İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom AKN Aştığımı Söylüyorlar Fakat Öyle Değil!

Bu ikinci arayışları. İlk aramalarında fark etmedim. Söylemleri ''75 GB AKN aşıyorsunuz bir miktar daha fazla ödeyin ve bunun limitini artıralım'' diyorlar. Sonra kotamı kontrol ettim bırakın aşmayı sınıra yaklaşmıyorum bile. İkinci arayışlarında söyledim bakın ben kontrol ediyorum. ''Aştığım falan yok bu alacağınız haksız bir para olur ayrıca benim gibi kontrol etmeyen birine de farkında olmadan bu satışı yapmayın'' dedim. Sevgili müşteri temsilcisi genç arkadaş sinirlendi sesini yükseltti. Çok üzücü böyle büyük şirketler için keşke yapmasalar sizin için daha hayırlı olur düşüncesindeyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget