İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Butik_Ece (İnstagram)'de Değişim Sorunu.

İnstagram hesaplarından birisi olan Butik_Ece hesabından 1 adet elbise sipariş verdim. WhatsApp üzerinden mesaj ile sipariş kabul ediyorlar. Elbise siparişi vereceğim zaman anında cevap yazıldı ve özellikle elbisenin istediğim gibi çıkması halinde başka bir ürünle değişim yapıp yapamayacağımı sordum. Tabi ki de yapabilirsiniz diye bir cevap geldi. (tüm WhatsApp yazışmaları kayıtlıdır.) Ürün elime 2 günde kargo ile geldi. İşyerime geldiği için anında açıp kontrol edemedim. 1 saat sonra kontrol ettiğimde istediğim renkte çıkmadı ürün ve hemen yazdım. Ürün istediğim gibi çıkmadı, başka bir ürünle değişimi için yardımcı olabilir misiniz diye. Tam 5 saat boyunca mesaj attım ve okunduğu halde cevap gelmedi. Bende sosyal medyada bunu duyuracağımı yazdım ve en sonunda Instagram'da o sayfa beni engelledi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget