İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom 'da Altyapı Sorunu.

Evim, Şanlıurfa /Haliliye İpekyol Mahallesi*** internet başvurusunda bulunmak istedim. Bulunduğum yerde Türk Telekom internet altyapısı yok. Gerek kendi ilişkilerim veyahut kendi bireysel çabamla başvurularda bulundum lakin bir sonuç alamadım. Bana Haliliye Müdürlüğüne gitmem ve dilekçe vermem söylendi, fakat gidecek durumda değilim. Bu altyapı sorununun ki burası Urfa'nın merkezi ve burada internet altyapısı yok. O kadar ilginç ve komik. Ayrıca Türk Telekom (Avea) hatları da bulunduğum yerde çekmiyor. Türkiye'nin en büyük internet sağlayıcısı olduğu için Türk Telekom kullanmak istedim , fakat sanırım durumu yanlış değerlendirmişim. Bu konuyla ivedilikle ilgilenirseniz çok sevinirim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget