İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Aksa Gaz Osmaniye Gaz Açma İşlemi Yapılmadı!

Osmaniye merkez de yeni bir ev aldım doğal gaz için müracaat ettim gerekli işlemleri yaptıktan sonra telefonuma mesaj geldi 22.12.2016 saat 17.00 gaz acımı için randevu belirlenmiştir olarak mesaj geldi ve 21,12,2016 tarihinde de beni arayarak belirtilen tarih ve saatte gaz açımına gelineceği ocak bağlantısının ve havalandırma deliğinin hazır olup olmadığını sordular hazır olduğunu söyledim 22,12,2016 saat 15:52 532 ile başlayan bir numara beni arayarak gaz açımı için geldiklerini evde kimsenin olmadığını beklemeyeceklerini söylediler.Ben de saat 17:00 randevu saati olduğunu kendilerini bu saatte geleceğini düşündüğümüz için çarşıda olduğumuzu hemen geleceğimizi söyledim. Hemen en fazla beş dakika geçmeden eve geldik, iki şahsın gaz açımında kontrol amaçlı malzeme olduğunu gördük kendilerine Aksa Gaz'dan siz mi geldiniz diye sorduğumda evet biz geldik ancak gazınızı biz geldiğimizde evde olmadığınız için açamadık dediler.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget