İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom İnternet Hız Problemi Çözümü Sağlanamıyor ve Haksız Yere 170 TL Fatura Ödüyorum!

Yaklaşık 2 yıldır iş yerim adına internet aldım TTNET'ten 16 megabit netlimitsiz tarife verdiler. 170 TL aylık fatura ödüyorum fakat 16 megabit internet kullanamıyorum en fazla 8 9 10 görüyor haksız yere 170 TL fatura ödüyorum, iptal ettirmek istiyorum 600 TL fatura ödersin diyorlar alt yapınız kaldırmıyor diyorlar. Madem kaldırmıyor neden bana 16 megabite kaldırır diye sattınız gerçek hızımı almak istiyorum onu da alamıyorum mağduriyetim nasıl giderilir yardımlarınızı bekliyorum. Mahkemeye vermem gerekir mi?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget