İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kipa 15 Dakika Önce Almış Olduğum Ürünü İade Almadı.

22/12/2016 Manisa Soma şubenizden 22.90 TL'ye kahve makinesi aldım. Başka alacaklarım da vardı, fakat orada olmadığı için *** e gittim. Aynı ürün orada 19.90 TL olduğunu gördüm. Her ikinci 100 TL'ye 17 TL bonus kampanyasında faydalanmak istedim ve ürünü iade etmek için Kipa'ya gittim. Satın alalı 15 dakika olmuş, kesinle iade alamayacaklarını dile getirdiler. Yönetici inanılmaz ilgisiz, bilgisiz ve üslubu çok kötüydü. Ben de 10 yıl yöneticilik yaptım, müşteri ile nasıl konuşulur çok iyi biliyorum. Böyle insanlar nasıl yönetici oluyor anlamıyorum. Beni çok sinirlendirdi. Bir de bana sert bir üslupla git bu ürün arızalıdır diye kağıt getir servisten, öyle iade alırım deyip kestirip attı. Faturam var ürün kullanılmamış, 15 dakika olmuş satın alalı. Çok saçma, benim bildiğim araştırmadım ama bu ürünü 14 iş günü içinde yasal olarak iade hakkım var. Ürünün iadesini rica ediyorum. Tüketici haklarına gerekli şikayeti yaptım!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget