İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom TTNET Bende Sorun Olmadığı Halde Fahiş Servis Ücreti Aldı!

Benim internet bağlantımda problem çıktı. Müşteri hizmetlerini aradım derdimi anlattım. Arıza için geldiler ve evde modem kontrolü için 11 TL ücret alacaklarını belirtiler, bende kabul ettim. Modemimde bir sıkıntı yoktu, arıza direkten kaplı kopması bağlı sorunmuş. Ben faturanın üzerine 11 TL ücret ödemeyi beklerken, TTNET bana 64 TL fatura çıkardı ve müşterisini dinlemiyor. Ben hayatımda bu kadar kötü bir kurum görmedim. Müşterisini dinlemeyen ve haksız yere fatura kesen firma. Bunu kabul etmiyorum, hakkımı aramak için elimden geleni yapacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget