İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Sports Work Ürün Hatası Değişim Talebi!

22.02.2015'te Ankara next level alışveriş merkezinde Sports Work mağazasından Helly Hansen marka kaz tüyü mont satın aldım. Ürünü 1 kış kullandım, sonra şikayete konu olan ürünün belli bölgelerinde deformasyonlar oldu. Ürünü henüz hiç yıkamamış olmama rağmen. Sonrasında ürünü satın aldığım noktaya götürdüm. Götürdüğüm gün ürün sorumlusu mağazadaymış G*** isimli yetkili ayak üstü ürünü inceleyip, ürünün ayıplı olmadığını kullanımdan kaynaklı olduğunu dile getirip müşteriye bir şey yapamayacağımızı söylemesini istemiş mağaza çalışanlarından. Mağazanın İstanbul ofisi ile irtibata geçtim, h*** t*** ''Ürünü tekrar gönderin'' dedi gönderdim. Ürün incelenmiş deformasyonlar tespit edilmiş ancak ürünün garantisi 1 yıl olduğu için garantiden işlem yapılamayacağı bilgisi evrak aracılığı ile belirtildi. Bu firma tüketici kanunlarından bile habersiz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget