İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Hepsiburada.com Çağrı Merkezi Rezaleti

Hepsiburada.com'dan bir telefon aldım fakat bataryasında sorun olduğu için tamir amaçlı geri gönderdim. 10 gündür telefondan haber alamıyorum. Hepsiburada telefonu servise göndermiş, servisi arıyorum ama serviste telefonu bulamıyorlar. Hepsiburada'dan, telefonu servise gönderdiği kargo ve takip numarasını istiyorum fakat ne hikmetse 8 gündür alamıyorum. Telefonda durumu anlatıyorum her seferinde alakasız başka numaralar veriyorlar bir türlü servise kargoladıkları gönderinin takip numarasını vermiyorlar! Telefon ne oldu hiçbir bilgi yok. Servisdeyse ben niye bulamıyorum niye bana gönderdiğinize dair en önemli kanıt olan takip numarasını vermiyorsunuz? Telefonu göndermediniz mi? Ne yapılmaya çalışılıyor?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget