İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

LG Mobile G4 Telefonumun İç Ekranı  Soyuldu!

Servise gönderip garanti kapsamında ana kartı değişen telefonumun servisten geldikten sonra iç ekranında soyulma başladı. İlk başta rahatsız etmeyecek ölçüdeki soyulma genişleyip beni rahatsız etmeye başlayınca garanti süresi de bitmeden servise göndermek istedim. Hiçbir şekilde müdahil olamayacağım iç ekrandaki soyulmayı kullanıcı hatası deyip 400 TL ücret istediler telefonumun çalışmayan hiçbir akşamı yok kırılan bir noktası yok sıvı teması yok temsilcinin kendi beyanı eee nasıl benim hatam oluyor diyorum kendilerine verilen prosedürü uyguluyormuş. Çevreme LG tavsiye eden biri olarak adıma kayıtlı birçok LG telefon varken LG benim için bitmiştir.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget