İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Yanlış Fatura Sorunu

Vodafone Yanlış Fatura Sorunu

Vodafone tarafından yanlış fatura kesildi hat açtırma bedeli diye bir bedel 190 TL fakat böyle bir durum yok hat yılardır kullandığım hat. 1 ay önce itiraz ettim müşteri hizmetlerinden dilekçeniz yazıldı. 72 saat içinde çözümlenecek denildi fakat 1 ay olmasına rağmen hala dönüş olmadı. Birkaç defa aramama rağmen çözüme ulaşmadı.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget