Vodafone Net ile ilk yaşadığım sorun adil kullanım kotasını yükseltmek amacıyla tarifemi değiştirmekti. Tarife değişikliği talebinde bulundum ve ertesi gün 'nakil' işlemimin başlatıldığıyla ilgili SMS aldım. Tekrar aradığımda bana nakil işleminin başladığını ve bu işlemin Türk Telekom'a iletildiğini geri dönüşün olmadığını ancak Türk Telekom'a iptal maili attıklarını o işlem yapılınca tekrar benim adresime nakil edebileceklerini söylediler ve 2 hafta internetsiz kaldım. Üzerinden 6 ay gibi bir süre geçti ve 3 gün önce yine internetim gitti. Çağrı merkezini arayıp arıza kaydı oluşturdum ve bugün bana bulunduğum bölgede genel arıza olduğunu belirten bir SMS attılar. Akşam tekrar aradığımda bana bulunduğum bölgede genel arıza olduğunu belirten SMS ile birlikte arıza kaydım kapatılmış ve bir daha işlem yapılmayacakmış. Arıza çözmeden kaydı kapatan firma Vodafone!
Yorum Gönder