Yaklaşık 10 gün önce babamın evine Vodafone internet bağlattık fakat hiçbir şekilde internet erişimi sağlanamadı. Konuyla alakalı müşteri hizmetlerine bağlanmak imkansıza yakın. Eskaza bağlanabilsek dahi hiçbir şekilde müşteri hizmetleri sorunumuza bir çözüm üretmedi. Bir de 15 gün içinde cayma hakkımız varmış. Bunu da yeni öğrendik şimdi cayma hakkımızı kullanmaya çalışıyoruz ama Vodafone'dan dolayı bu hakkımızı kullanamıyoruz. Resmen 15 günü doldurup fatura kesebilmek için bizi oyalıyorlar. Bu zamana kadar bütün operatörleri kullandım, Vodafone kadar kötü, ilgisiz bir operatör görmedim. Umarım bu yazı sonrasında az da olsa Vodafone internet çalışanlarına derdimi anlatabilmişimdir.
Yorum Gönder