İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Beyanda Sahtecilik ve İşlemsizlik

Vodafone Beyanda Sahtecilik ve İşlemsizlik

Selamlar, aylardır kullandığım faturasız hattın vodafone tarafından aranarak faturalı hatta geçmesine onay vermiştim. Arayan kişi taahhütün olmadığını "ilk ay"dan sonra faturasıza geri dönüş işleminde cayma bedelini ödeyeceğimi söylemişti. İlk ay bunu "denedim" ve ay dolmadan faturasıza geçme işlemi yapmak istediğimde kesilmiş faturanın ödenmesi gerektiği söylendi ödedim. Daha sonra defalarca faturasıza geçme talebi gönderdim, farklı kanallarda. Uzatmak istemiyorum. Süreç sonunda bana 3 ayrı fatura + 36 liralık cayma bedeli kesildi. İptal işlemi yapılmıyor, şubeye gitmem isteniyor. Tavsiyem vodafone kullanmayın, kullananları uyarın. Kesinlikle şunu yapalım mı buna geçirelim mi konulu telefonları dinlemeyin, kapatın. Hiç bir şirket kaybedeceği (müşterisinin kazanacağı) bir uygulama için sizi aramaz. Ben bugün bunu bir kez daha anladım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget