5179032**** numaralı aboneyim. 4 yıldır kullandığım tarifeyi 1 ay önce de üst tarifeye geçirdim. Son 1 aydır internetim yok ve iş yerimde sıkıntılar oluştu. Her gün 1 saate yakın müşteri hizmetleriyle görüşüyorum ama sonuç yok. Bunun yanı sıra iptal olacak önceki tarifem hala aktif elimde 1 ay önceki iptal dilekçesi olmasına rağmen! Anlayacağınız 2 kurumsal aboneliğim var ama internetim yok. Daha bitmedi elimde eski aboneliğe ait 1 modem yeni aboneliğime ait 2 modem var ve bu modemlerin hiçbir seri numarası merkezde yok. Anlayacağınız modem sıkıntısı yaşamazsınız bunu söylediğimde inanmıyorlar yabancı modem kullanıyorsunuz diyorlar. Süreç ilerlemiyor emin olabilirsiniz Turkcell'e hayata bağlanamıyorsunuz. Bunu da söylemden geçmeyeyim iptal olacak hatta fatura artı 1 aydır bağlayamadıkları hatta da fatura geldi. Şimdi sormak isterim hangi hizmete kesilen faturalar bunlar?
Yorum Gönder