İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Ofis İletişim Kullanıcı Hatası Bahane Gösterilerek Garanti Kapsamından Çıkardı.

Ofis İletişim Kullanıcı Hatası Bahane Gösterilerek Garanti Kapsamından Çıkardı.

03/04/2017'de Ofis İletişim bana kullanıcı hatası bilgisiyle 1244 + KDV fatura çıkardı. Bilgi almak için Ofis İletişim'i aradığımda ise cihazda çizik ve darbe olduğunu ilettiler ve bu yüzden garanti kapsamı dışında olduğunu ilettiler. Cihazı aldıktan 2 hafta sonra düşme sonucu üst 2 köşede ezik oluştu 1 yıl kadar sonra ekranın kenarlarının rengi değişmeye başladı. Garantiye gönderme sebebim telefonun ekranındaki yeşerme çiziklerle ve ufak eziklerle ilgili bir şikayetim yok dediğimde ise politikaları gereği önce kasalarına bakmaları gerekiyormuş! Sonrasında ise görevli kişi bana parayı yatırmam halinde telefonun değişeceği bilgisini verdi ve asıl sorunum olan ekranın çiziklerle ve eziklerle bir alakası olmadığını söyledi. Peki benim bu parayı niye yatırmam gerekiyor? Apple gibi bir şirket niye böyle bir bahanenin arkasına sığınır? Niye böyle bir firma ile çalışır?

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget