Bimcell kullanıcısıyım. Hattımda 11/02/2017 23:59 tarihine kadar kullanabileceğim, 1 GB internetim vardı. Bu tarih geçtikten sonra, kullanım detaylarımda, hücresel veriyi açmamış olmama rağmen hattımda bulunan 21 TL'nin,0.50 kuruşluk tutarlarla, gelişigüzel zaman aralıklarıyla herhangi bir byte bilgisi bile belirtilmeden operatör tarafından bitirildiğini gördüm. Müşteri hizmetlerini arayıp şikayette bulundum. Bana hücresel veriyi açmışsınızdır, hattınızda internet paketi yok. Kontör bitene kadar böyle devam eder, hattınızı internete tamamen kapatın diye akıl verildi, kontörüm bitti hala interneti zorluyor operatör, ben de kontör yükleyemiyorum, hakkım olan 21 TL'nin iadesini bekliyorum. Böyle bir mağduriyet görülmedi, bu operatörünüzün açığıysa bunu düzeltin, kimseye de akıl vermeyin, hücresel veriyi açmışsınızdır, iPhone 6S 'iniz bozuktur, Apple ile görüşün diye.
Yorum Gönder