18.11.2016 tarihinde saat 12:30 gibi müşteri temsilcisi Tuğba isimli bir bayanla iletişime geçtim. Sorunum E-fatura aboneliğimin olduğu halde faturamın mailime gelmemesi idi. Hanımefendi ısrarla maili gönderdiğini söyledi. Tekrar gönderin dedim fatura başına 1 tl istedi. Peki neden online işlemlerde ben faturamı göremiyorum dedim. Bilgisayarcıya gidecekmişim. Sayın yetkililer, bu üslup ile çalıştırdığınız bir temsilci kurumunuza faydadan çok zarar sağlayacaktır. Böyle kişiler lütfen kurumsal çatılar altında çalışmasın. Ne de olsa görüşmeler kayıt altında inceleyiniz. Kimseye bir müşteri temsilcisi bu ses tonu ile dövecek gibi yaklaşamaz. Sorunları varsa o gün çalışmasın! Lütfen kısa sürede bu şikayeti çözün.
Yorum Gönder