Teknosa'dan aldığım bu laptop alınmasını birkaç gün geçemeden kendi kendine ekran karartmaya ve açılmamaya başladı. Uyku moduna geçer gibi görünüp ekran karartma, birdenbire kapanma gibi nedenlerle derhal servise gönderildi. Ancak servis ne yaptı dersiniz? Bir saatte bile defalarca arıza veren bu cihazda arızaya rastlamadı ve sanki birkaç haftalık yepyeni cihaz değilmiş gibi fanını temizledi iyi mi? Teslim alıp eve getirdim, 1 saat geçmedi aynı sorunlar devam. 2. kez verdim. Bu kez ne yaptılar? Bios update. Bu sefer akıllanmıştım. Teknosa'da çalıştırıp bir süre kullandım ve aynı sorunu mağaza personelinin şahitliğinde 45 dk içinde yine yaşadık. Sorun çalışanlarca da tescillenip raporu yazılıp servise 3. kez gitti. Bugün cihazı almaya gittim. Sonuç? Servis bir soruna rastlamamış. 4. kez geri gönderdim. Bu kez değişim veya para iadesi olmazsa adres Tüketici Mahkemesi ve sosyal medya olacak!
Yorum Gönder