05.03.2016 tarihinde aldığım asus x550jx notebook bilgisayarımı 2 kez aynı şikayetlerden (fan gürültülü çalısıyor, düğmeler basmıyor, touchpad aç/kapa çalışmıyor) gönderdim ve tekrar aynı şikayetleri yaşadım. 22.11.2016 tarihinde tekrar servise götürdüm tamir çözüm olmadıgını söyledim ve yeni bir cıhazla değişimini veya ücretinin iade olmasını istedim fakat 6 ay geçmiş olduğunu söylerek cihazın yenisi ile değişim yapılamayacagını tekrar tamir olacagını söylediler. Ben 6 ayını geçmeden 2 kere cıhazı tamire yolladım ama bir sonuç alamadım, su anda cıhazım tamirde ama ben tamir değil sonuc alamadıgım için cıhazımın değişimini istiyorum. Bilgisayarımı iş yerimde kullandığım için çok mağdur oldum, lütfen gereğinin yapılmasını istiyorum. Teşekkürler.
Yorum Gönder