Vodafone telefon faturamda 56 TL'lik bir ücretlendirme gördüm. Arayıp bu ne diye sorduğumda; bir yere üye olmak için onay verdiğim söylendi. Kesinlikle ve kesinlikle bir onayım olmadı. Vodafone aracılığı ile kandırıldım. Onay falan vermediğim, haberimin bile olmadığı bir üyelikten dolayı geçen ay 56 TL, bu ay bakalım kaç para alacak!
Yorum Gönder