İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fazla Fatura Kesiyor Müşterileriyle İlgilenmiyor.

Vodafone Fazla Fatura Kesiyor Müşterileriyle İlgilenmiyor.

Vodafone bu ocak ayında, hat açma kapama ücreti şeklinde tarafıma 80 liradan fazla ek fatura yansıttı. Firmaya şikayetimi ilettim. Müşteri hizmetleri bile fazla faturayı görüyor olmasına rağmen beni yaklaşık 2 ay beklettiler. İlk ayın sonunda yani şubatın sonunda, benim halihazırda olan taahhüdümün süresi doluyordu. Hattımı kapatmak ya da en azından dondurmak istedim. Firma ise fazla olan faturayı ödemem halinde ancak hattımı kapatabileceklerini, aksi takdirde hattımın kapanmayacağını söylediler. Şikayetime de cevap gelmedi. Şu an Mart sonundayız ve bana kullanmadığım halde Mart ayının faturasını ödetmeye çalışıyorlar. Üstelik bu olayın martın sonuna kadar uzamasında da Vodafone un kendisi sorumlu. 29 Mart günü müşteri hizmetlerinden "A*****" isimli görevli kişi bana 24 saat içinde durumun netleşeceğini bana haber verileceğini söyledi. Ancak hala tarafıma bir haber verilmedi.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget