İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Kullanılmış Borçlu Hattı Bana Sattılar

Vodafone Kullanılmış Borçlu Hattı Bana Sattılar

Vodafone'dan aldığım sıfır hattın 318 TL'lik borcu çıkması ve her defasın da bankamın beni arayıp otomatik ödemeden çıkartmaya çalışmam ve bununla ilgili aldığım mağazanın müdürü yakın arkadaşım olması ve defalarca mail atmamıza rağmen sonuç alamamamız. Sonrasında bölge müdürü ile karşılaşıp durumu anlatmamız ve üzerinden beş ay geçmesi. Hata bende mi diye baktım ama sizin sikayetleriniz kadar T***' in memnuniyeti var. Keşke almasaydım. Kullanılmış borcu olan hattı nasıl havuza koyup insanları mağdur edebiliyorsunuz?Bununla ilgili BDK ve yasal yollarla önce Tüketici Hakları ve sonra mahkeme yolu ile haklarımı arayacağım. Aldığınız paranın karşılığında mağdur olmak, maddi manevi zarara uğramak var.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget