İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone İki Aydır  81 TL Fatura Geliyor

Vodafone İki Aydır  81 TL Fatura Geliyor

Ayda 25 TL'ye anlaşarak hat aldım, iki aydır bana 81 TL fatura geliyor sorduğum da neden bana bu fatura geldi diye, bana diyorlar ki, " internet üzerinden spor paketine üye olmuşsunuz". Ben böyle bir pakete üye olmadığım halde bana 81 TL fatura geldi, bana bir numara verdiler aradım, müşteri hizmetlerine bağlıyoruz diyorlar ancak saatlerce beklediğimiz halde bağlamıyorlar. Ödediğim paralarımı geri istiyorum, iade yapılmazsa mahkemeye başvuracağım.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget