İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Mmaagdurummm vodafon eden şikayetçiyim...

İznim olmadan bir müşteri temsilcisi hatasından dolayı faturalı hattan faturasıza geçiş yapıldım tam 15 gündür maagdurumm şikayatimi belirttim müşteri temsilcileri

Mmaagdurummm vodafon eden şikayetçiyim...
İznim olmadan bir müşteri temsilcisi hatasından dolayı faturalı hattan faturasıza geçiş yapıldım tam 15 gündür maagdurumm şikayatimi belirttim müşteri temsilcileri 48 saat sonra size donuleceklerdir dediler ve sürekli aradım fakat ya sistemde sorun var denildi yada fatura kesim tarihi güncelleme yapiliyor diye hep ir bahane ürettiler şikayet olusturdum ne dönüş yapan nede sonuca ulaştirma üstelik faturamı ödedim dün bugün vodafone dek baktiğimda ffaturaminn onaylanmadı çıktı garanti bankasını aradım müşteri temsilcisi ödendi vodafone onaylanmamış dedi fakat vodafone m musteri temsilcisini ardım her zaman ki bi yardım etmediler dekont gönderecem ama beklemeye alınacağını icelenecegini incelendikten sonra dönüş yapilacagini soylediler gerçekten çok r birakildim ve daha faturamin süresi varken dakikalarimi SMS haklarimi internet haklarimi tam kullanmadan bi müşteri lcisi yüzünden yine faturadan ücretlendirilicem ben sikayetciyim lütfen bu magdurluguma bi sonuç bulun.

Gönderen: ZAHİDE AKKUŞ

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget