İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Konu: Aynı Ay İçinde 2 Adet Paket Ücreti Yansıtma Ve 118.44 TL Ek Konuşma Ücreti.

Vodafone Konu: Aynı Ay İçinde 2 Adet Paket Ücreti Yansıtma Ve 118.44 TL Ek Konuşma Ücreti.

7 Mart 2017 tarihinde Ankara Kentpark AVM (Burak İletişim- Vodafone bayisinden Taahhütlü olarak yeni telefon aldım. Bu sırada mevcutta kullanmakta olduğum 4.5G Red M paket inin kullanım limitlerini kullanmadığım için ilgili bayi beni yönlendirerek Kamululara özel Akil Kupu 5 GB paketine geçişimi yaptırmıştır. İlk faturada 218,00 TL cihaz bedeli + 66,25 TL paket ücreti toplamı olan 284,25 TL fatura beklerken, sürpriz 398.50 TL tutarında son derece yüksek ve beni şok eden sürpriz fatura ile karşılaştım. İlgili dönem faturama çift fatura 2 adet paket bedelininde yansıtılmış olduğunu ve 118.44- TL tutarında ilave tutarında ilave ve ek bedeller gördüm. Söz konusu bayinizde paket değişikliği yapılırken çift tarife yansıtılması ve geçmiş kullanımlarımın kriter alınarak Yeni Paket geçişimin özensiz ve dikkate alınmadan yapıldığından söz konusu bayinizden şikayetçiyim.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget