İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Avea'nın Yüksek Tutarda Fatura Yansıtması

Türk Telekom Avea'nın Yüksek Tutarda Fatura Yansıtması

Yaklaşık olarak 1 aydır Avea'lıyım. Aylık 35 TL avantajlı 6 GB tarifesindeyim. Bana her ay 35 TL yansıtılacağı söylendi. Bende dedim ki daha evvel başka bir kurumdan yüksek fatura geldi dedim ve bu nedenle Avea'ya geçmek istiyorum dedim. Bana sadece aylık 35 gelecek değil mi başka bir ücret kesilmeyecektir? Üstüne basa basa! Ancak bugün bana yoğun kullanımdan dolayı 31.03.2017 ye kadar ön ödeme olarak 200 TL ödemeniz gerekmektedir diye mesaj geldi. Benim bunu ödeyecek bütçem yok. Nasıl kullanım hakkı veriyorsunuz bu kadar aşmamıza engel koyun diye kota sınır koyun diye demedim mi ben size. Ben kullanım haklarımı takip etmedim son zamanlarda evde Wi-Fi den bağlanıyorum genelde mobil verimi sık kullanmıyorum bile ben bu tutara itiraz ediyorum. Bu parayı beni Avea'ya geçiren o işçiniz ödesin. Görüşmeleri dinleyin ne yapın ne edin ben bu ücreti ödemem!

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget