İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone İhya Ücreti Uygulaması.

Vodafone İhya Ücreti Uygulaması.

03.03.2017 tarihte Bursa Gemlik'te Berfone adlı Vodafone bayisine 2009 da kapattığım numaramı almak için başvuru yaptım. Hattı almam için 35 TL hat ve 22 TL'de sim kart ücreti ödedim. Hattı oğlum kullanacak dedim en uygun olan 19 liralık bir tarife seçtim. Sonrasında hattı kullanamaya başladığımızda olması gereken kalan kullanım süresinin yarı yarıya az olduğunu gördüm. Müşteri hizmetlerini aradığımda faturanın da daha az olacağını bunun fatura kesim tarihine kadar kalan gün sayısına göre daha az ücretlendirileceğini söylediler. Ay sonu gelen fatura 19 değil 28 TL idi. Nedenini sorduğumda 12 boyunca ihya ücreti alacaklarını belirttiler. Hani az fatura olacaktı kalan gün sayısına göre dediğimde taahhüt vermelisiniz dedi. Eski Hattı açarken ücret ödedim. Sim kart ücreti verdim. 12 ay daha 5,60 ödeyeceğim. Bilgi vermeyen şubenizi ve ihya ücreti uygulamanızı kınıyorum.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget