İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pegasus Havayolları Ertelenen Uçak ve Müşteri Hizmetlerini Arama Ücreti

Pegasus Havayolları Ertelenen Uçak ve Müşteri Hizmetlerini Arama Ücreti

31 Mart Pegasus saat 22:05 Erzurum İstanbul uçuşumuz önce 22:45'e ertelendi. Havaalanına erken geldik. Bir de hava alanında iken 23:20'ye yani tam 1 saat 15 dakika ertelendi. Müşteri hizmetlerini aramak dakikası 1.45 TL. Kime hesap soracağız? Yolcu olarak 10 dakika geç gelince uçağa alınmıyor bilet yakılıyor. Şimdi dakikası 1.45 TL'den beni bekletme süresi olan 1 saat 15 dakika ücretini "108 tl" kimden tahsil edeceğim? Gece yarısı hava alanından İzmit'e nasıl gideceğim? Mağduriyetimi kim karşılayacak?

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget