İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Nike Ayakkabı Tamir Sorunu Hakkında.

Nike Ayakkabı Tamir Sorunu Hakkında.

Ben Osmaniye/Kadirli Arc Trend mağazasından 1 Şubat'ta Nike nightgazer model 200 TL'ye aldığım. Ayakkabım 5 Mart'ta üçünün açıldığını fark ettim ve gidip servise gönderdim. Bana 10 gün içerisinde gelir dediler üstelik o ayakkabı gelene kadarda bana idareten ayakkabı verilmedi. Bugün 31 Mart ayakkabının gideli 26 gün oldu. 30 günü geçti bana ayakkabı geri dönmezse Tüketici Haklarına şikayette bulunacağım.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget