İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Teknosa Mobil İnternet Hızı Hakkında.

Teknosa Mobil İnternet Hızı Hakkında.

Teknosa'dan taksitli olarak bir ürün aldım ve bana Teknosa Mobil'e geçersem cihazın fiyatının daha uygun olacağını belirterek buna yönlendirdiler. Uygun olan tarifeye geçtim ve vaadlerin de internet hizmetinin sınırsız olduğunu belirttiler ve bunu ne doğru dürüst anlattılar ne de olumsuz bir şey dediler. İnternet kotasının dolmasından sonra internete asla bağlanmıyor. Bana internet hızınız düşecek dendiğinde üstüne basa basa herhangi bir sorun yaşatır mı dediğimde kullanmaya devam edersiniz dediler. İnternete bağlanamadığım da Teknosa'ya gittim, bunun hızı kaça düştü diye sordum 1 Kbps dediler. İnsanları kandırmayın.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget