İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İstanbul Minibüsçüler Odası Minibüsçülerin Trafik ve Müşteri Davranış Hataları

İstanbul Minibüsçüler Odası Minibüsçülerin Trafik ve Müşteri Davranış Hataları

Minibüsçüler trafik kuralları ve müşteri ilişkilerin konusunda ciddi sorunlu ve problemler meydana getirmekte. Bir araştırma yapılsa herhalde en büyük tüketici şikayeti bu konuda çıkacağını zannediyorum. Örnek sorumluluk bilen tüketiciyi koruyan kurumlar tarafından Kadıköy-Pendik hattı denetime alınsa bu hat sorunlarının fazlalığından kapatılır. Ana konular1. trafik kurallarına hiç uyulmaması.2. yol ortasında yolcu alınması ve indirilmesi (trafik arkaya doğru durma noktasına gelmekte) 3. çok ciddi şekilde müzik dinlenilmesi 4. telefon kulaklarından düşmemesi. 5. özellikle bayan müşteriye davranış biçimleri6. trafikte kavgaya eğilimi kişilerin olması 7. trafikte kazaya sebep verecek davranışlarda bulunulması 8. güzergahlarda fiyat farklıkları sonuçta bu araçları kullanan insanların eğitimsiz olmaları engellenmeli.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget