İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Maksimumkitap.com Kargoya Ürün Vermediği Halde Siparişiniz Kargoya Verilmiştir Diye Mesaj Attı

Maksimumkitap.com Kargoya Ürün Vermediği Halde Siparişiniz Kargoya Verilmiştir Diye Mesaj Attı

Maksimumkitap internet sitesinden 25.03.2017 tarihinde 58 TL'lik bir alışveriş yaptım. Sitelerinde 1-3 iş günü içerisinde kargoya verilir yazısı var. Bana da siparişimden 2 gün sonra kargoya verildi diye mesaj geldi. Ama siteye girdiğimde kargo takip numarasıyla kayıt bulunamadı yazıyor. Yani kargoya vermeden kargoya verdik diye mesaj atıyorlar. Mail attım durumu öğrenmek için en geç cuma günü yani 30.03.2017 kargoya verilecek dediler fakat hala vermediler ve durumu arayıp ya da maille bana bildirmediler bile. Bu kadar insanları kandıran ve sorumsuz bir site daha görmedim. Neden yalan yere kargoya verdik diye mesaj atıyorlar bir türlü anlamış değilim. Kitaplar acil lazımdı fakat parayı ödemiş olduğum halde hala elimde bir şey yok.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget