İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

H&M Online Parayı Çekti Ama Siparişi Onaylamadı

H&M Online Parayı Çekti Ama Siparişi Onaylamadı

Bugün H&M online sitesinden alışveriş yapmaya çalıştım. Çalıştım diyorum çünkü yaptığım alışveriş tamamlandı görünüp, hesabımdan para çekildi. Hatta taksitlendirme bile yapıldı fakat sipariş düşmedi. Ben bir daha siparişimi bulamadım. Mail attım, bize ulaşın dan yazdım. Bu arada da yılmadan aradım. Uzun dakikalar sonunda bağlanmayı başardım. Sorunumu anlattım. Birçok kişinin bu sorunla karşılaştığını, paranın geri yatırılacağını, siparişimi 2-3 gün sonra tekrar vermem tavsiye edildi. Çünkü aynı sorunla karşılaşma ihtimalim hala devam ediyormuş. Bende daha şimdiden aldığım çoğu ürünün tükendiğini söyledim. Yapabilecekleri bir şey olmadığını ve siparişi beklemem gerektiği söylendi. An itibarı ile param hala geri yatırılmadı ve ben ürünleri tekrara alamadım. Ne yapmaya çalıştıklarını anlayana kadar ürünlerden de oldum hassas bir anne olarak mağdur oldum!

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget