İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Asus X550vc D324d Serisinin Tamamı Doa Ürünü Çıktı.

Asus X550vc D324d Serisinin Tamamı Doa Ürünü Çıktı.

Asus x550vc d324d serisi notebookların klavyesi çalışmıyor. 2 farklı satıcıdan biri sanalmarketim.com diğeri Gold teknoloji marketleri olmak üzere 1 er hafta arayla aynı üründen aldım. İki üründe de klavye space tuşu çalışmıyor, fan ve HDD aşırı ses geliyor. Sanalmarketim.com'dAn aldığım doa kapsamında değerlendirildi. Gold dan aldığımda bugün geldi. Yine Asus servisine göndereceğim bugün. Asus bana yaşattığı bu mağduriyeti Asus gl552vw-dm132t notebook modeliyle telafi etmesi hatta bu ürünü yaptıkları bu hatadan dolayı tarafıma hediye etmeleri gerektiğini düşünüyorum. 2 ürünün ikisi de doa kusurlu ayıplı ürün çıkamaz. Bu notebooka acil ihtiyacım varken şu anda iki firmadan da paramı almakla uğraşmak zorunda bırakıldım. Bugüne kadar hep desteklediğim Asus'a bu yakışmadı.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget