İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Sony Mobile Telefon Kafasına Göre Açılıyor

Sony Mobile Telefon Kafasına Göre Açılıyor

Ürünü dün 27.03.2016 tarihinde Hepsiburada'dan sipariş ettim 30.03.2017 günü ikindi günü teslim alındı. Ama açma tuşuna bastım önce hiç açılmadı, dedim şarjı olmayabilir ama evde şarja taktım yarım saat bekledim hala gelmedi ürün, sonra 1-2 saat sonra bastım açıldı. Sonra birkaç kez bastıktan sonra nasıl oldu ama açıldı. Neyse uygulama yükledim şarja koydum sabah açtım yine açılmadı, kafasına göre açılıyor açılmıyor. Gün içinde müşteri hizmetlerine anlattım, ilgilendiler ama sorunu çözemediler. 1 gün oldu telefonu alalı sonuç fiyasko servis garantisinde olduğunu Ankara veya Adana'ya göndermemi istediler. O kadar para veriyoruz şimdi Ankara'ya veya Adana servisine göndereceğim mecbur 1 ayda gelmesini bekleriz artık yapılır mı o da bilinmez ama bilmiyorum, telefondan soğudum, Sony bir daha asla almam!

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget