İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pegasus Havayolları Bilet Alımında Yaşanan Sorun

Pegasus Havayolları Bilet Alımında Yaşanan Sorun

30/03/17 yurtdışı uçuş için online ekstra paket seçeneğinden bilet satın aldım. 25 kg +yemek +koltuk. Koltuk ve yemek seçeneğini yapıp işlemden sonra da toplam fiyatta değişiklik meydana gelip gelmediğini kontrol ettim. Herhangi bir ekstra ücret çıkmadı. Bagaj seçeneği de 25 kg olarak ekranda göründü onu da geçtim. Ödeme seçeneğinden sonra bana ulaşan e-bilet te 20 kg olarak işlemin yapıldığını gördüm. Hemen müşteri hizmetlerine yazdım. Bana benim böyle işlem yaptığımı söylediler. Müşteri hizmetlerini arayıp tekrar bilgi istedim. Bana işlemin Eko paketten gidilerek diğer işlemlerin ekstra seçildiğini söylediler. Ben kaynaklı ya da sistem kaynaklı bir hata oluştuğunu bildirdim keza durumu hemen fark edip hemen bildirimde bulunmama rağmen bana %50 iade önerdiler. Benim kg sorunum var ,yemek koltuk seçimi önemli değil. Bilet satış politikası denilip geçiştirildi.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget