İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kamil Koç 'un Müşteri Hizmetlerinin Şikayet Almaması.

Kamil Koç 'un Müşteri Hizmetlerinin Şikayet Almaması.

31 Mart 2017 tarihinde İstanbul'dan bindiğim ve 4 saat süren yolda, emniyet kemeri uyarısı yapıldı. Taktık ama kimsenin takmadığını gördüm. Bursa Karacabey yolunda bir müşteri indirerek, taşımacılık kurallarına göre yolda belirli yerler dışında durulması yasaktır, durdu indirdi, ama benim 1,5 aylık kedime gelince, yola çıkacağım için veterinerden damla verdik,otobüse yeni kalktık kedim ufak olduğu için reaksiyona girdi,uyurken birden kalktı ve kusmaya başladı daha 1,5 aylık kedi ama otobüs şoförü muavini zorla efendim yolculuk kurallarına göre bagajda gidecek diye aldılar ve aşağı indirdiler. Erdek'e varınca kedi fenalaştı veteriner zor yetiştirdim.Tıbbı bakımları yapıldı iğneler vuruldu, ben bunu Kamil Koç'un müşteri hizmetlerine şikayet etmek istedim ama müşteri hizmetleri benim şikayetimi yazmak istemedi. Kamil Koç sen evcil hayvan düşmanısın! Ayrımcılık yapan firmasın!

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget