İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom TTNET İnternet Yok Günlerdir

Türk Telekom TTNET İnternet Yok Günlerdir

12 Şubat 2017 itibariyle arıza kaydı oluşturdum. Sürekli arıza kaydı oluşturduğum halde ne dönüş oldu ne de internet var. Servis yetkililerini arıyorum son 5 gündür kabloları çaldıklarını söylüyorlar 3 kere aynı şey tekrarlandı, günlerdir internet kullanamıyorum. Ne TTNET müşteri hizmetleri ne servis elemanları sorunuma çözüm bulamadı. Güya 48 saat içinde çözüm olacağı söylendi. Kaç 48 oldu taahhüt verdik diye köle mi olduk bu internet sağlayıcısına TTNET'i kınıyorum 2. ay fatura ödenmemişse neti kesiyor hemen ben 2 aydır düzgün internet kullanamıyorum.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget