İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone'den Para İadesi Yapılmıyor.

Vodafone'den Para İadesi Yapılmıyor.

Şubat 2017'de faturalı dan faturasıza geçiş yaptım, bundan dolayı 19 TL küsur alacağım var, ayrıca faturasıza geçince TL yükledim belli bir süre sonra da hattımı başka operatöre taşıdım bundan da 8 TL liram kaldı içeride. Bunun da iadesini talep ettim Vodafone'dan ve hala iade etmediler. IBAN gönderin dediler gönderdim hala bekliyorum, parayı alırken sıkıntı olmuyor bunlar için, fakat para iadesi oldu mu dürüst değiller.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget