İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Tarife Sorunu,Artık Hattı Değiştireceğim.

Vodafone Tarife Sorunu,Artık Hattı Değiştireceğim.

21 Mart'ta tarifemin kontratı bitti bitmeye yakın beni aradılar,bu ay tarifeniz bitiyor yeni bir kontrat yapmak ister misiniz dediler,4 GB internet 1000 dakika 1000 SMS dediler tamam dedim kabul ettim ama 21 Mart geldiğinde eski tarifeden devam etti,hattıma 1 GB yüklendi. Aradım ben buradan göremiyorum arkadaşlar size dönecek dendi dönülmedi,3. defa aradım aynı şeyi söylediler artık aramıyorum hattımı değiştireceğim.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget