İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Casper Nirvana Bozuk Bilgisayar İade Alınmıyor.

Casper Nirvana Bozuk Bilgisayar İade Alınmıyor.

22.12.2016 tarihinde Niğde Vatan Bilgisayar'dan Casper marka bilgisayar aldığıma bin pişman oldum. Alındığı günden beri bozuk. Yüksek lisans öğrencisiyim beni o kadar zor durumda bıraktınız ki. Bilgisayar yine tamirde olduğu için ödevlerimi hazırlayabilmek için sürekli birilerinden bilgisayar istiyorum. Bilgisayar güya tamirden gelmişti daha da bozuldu. Neredeyse taksitler bitecek. Siz benim paramı kullanıyorsunuz ama ben aylardır bilgisayarı kullanamıyorum. Beni artık tamirle falan uğraştırmayın. Artık paramı iade edin ben de başka bir bilgisayar alayım. Nedir yani bu böyle tüketiciyi oyalama. Bilgisayarda hiçbir sıkıntı olmasa ben neden uğraşayım iade etmekle. Ben bilgisayarı kullanamıyorum, siz benim paramı kullanırken hiç çekinmiyorsunuz bu nasıl bir saygısızlık. Beni daha fazla mağdur etmeyin kartıma paramı iade edin. Bozuk bilgisayarınız sizin olsun. Yeter artık bu nedir böyle!

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget