Vodafone'dan 09.09.2016 tarihinde taahhütsüz olarak faturalı hat aldım. Bir süre sonra hattı iptal etmek istediğim halde. Vodafone hattı iptal etmeyip, her ay kullanmadığım hattın faturasını ödemek zorunda bırakıyor.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder